„София ми дава смисъл, любов и динамика!“

by apieceofme

Алекс е едно от най-слънчевите и щури лица на София! От тези, които забелязваш, пленяват те и искаш да ги виждаш възможно най-често, защото са целите енергия и огромни дози позитивизъм! Ето и какво ни разказа тя за любимия ни град:

От колко години живееш в София? Откакто се помня и малко преди това. Април ще станат 23.

Какво ти дава животът в столицата? Смисъл, любов и динамика. Представи си града като голямо декоративно преспапие, побрало (почти) всичките ми спомени, сърдечни фойерверки и житейски шамари. С всичкия си безпорядък и несъвършенство, животът в София ми носи усещането за дом, спокойствие и уют. Тук се усещам на мястото си.

Какво мечтаеш да виждаш в София повече? Слънчеви зайчета. Шегувам се, разбира се. Мечтая да виждам повече хора като теб, като приятелите ми, от които просто струи живот и блика позитивизъм. Откриватели, колекционери на мигове и истории. Търсачи на щастие. Мечтая си за повече културни платформи, танцови фестивали и места, където всевъзможни творци, артисти и почитатели на изкуството да се чувстват у дома си. Изкуството във всичките му проявления. Пространства, решени в различна концепция и ритъм. Такива вече се случват в София, но аз позитивно очаквам нови и нови приятни изненади из дебрите на града.

Какво и липсва според теб? Хармония и градоуправници, които истински да я обичат.

Къде най-често можем да те срещнем? Чудя се къде не можеш и не се сещам за много места. През деня препускам към Нов български, офиса на jenite.bg, малкият ми оазис – студио Dance zone и други всевъзможни местенца за среща с бъбриви другарчета. Вечер правя тигели из всички популярни и не толкова парти точки. Което ме подсеща колко много нови клубове имам да наваксвам.

Как се информираш за събитията в София? Чрез приятели, познати, социалните мрежи и сайтове като programata.bg.

Препоръчай ми нещо? Споменах ти студиото, което обожавам – Dance zone. Там преподават най-талантливите, млади български хореографи. Място, което обобщава един кръг особено готини хора. Иначе, ако говорим за заведения харесвам Скара бара на Сфумато, японския ресторант Мияби и известната на всички холандска пекарна на Ангел Кънчев. Всъщност София изобилства от места с проверено добра кухня, просто човек трябва да открие местата, които персонално му пасват и го карат да се чувства много ок, когато ги посещава. Препоръчвам ви дългите разходки без цел и посока и така да оставите страхотните места сами да ви намерят.

Тази седмица/ този месец планираш да…? Да отида на театър и да гледам „Пет жени в еднакви рокли”, да планувам пътуване, да се видя с хората, които ми липсват и с тези, на които липсвам. Искам да танцувам повече в залата за танци и да чета не само в трамвая. Иска ми се да ме откраднат за няколко дни в правене на нищо и пълно информационно затъмнение, някъде извън града. Оу, и би било хубаво и да се влюбя, но не мисля, че го планирам.

София за теб е? Оазис, за този, който има очи да го види и сърце да го почувства.