„Готините места се правят от хората. Препоръчвам ви повече готини хора и шоколад.“

by apieceofme

Едно от значенията на името „Мария“ е ”прекрасна„. Така е и с тази Мария. Още един от хората, с които нямах търпение София да ме срещне. Чета всеки пост в блога и на един дъх и по няколко пъти. Имам си дори любими нейни статуси като – „знам какво искам, просто постоянно искам различни неща“ или „Харесвам хора вятър. Такива, които нямат посока и план, но са целите ритъм.“ С две думи- Мария е от онези готини лица на любимия град, които искаш да срещаш повече. А ето и какво ни сподели:

Отколко години живееш в София? От 5.

Какво ти дава животът в столицата? Контакти, много нови приятели, от време на време любов. Тук се научих да пиша и съм видяла най-красивите облаци. Винаги когато съм в лошо настроение, градът ми поднася нещо, което ме развеселява. Като надписи „много хора те обичат“, делфини по асфалта, ваза с рози оставена на улицата. Може би причината е в мен, защото се радвам и на светофари, но ми харесва да си мисля, че е от града.

Какво мечтаеш да виждаш в София повече? О, аз съм пълна с парадокси. Всичко, което харесвам, ме дразни по някакъв начин. Разбира се, някои неща може да се редуцират (като кучетата), но ако всичко е розово, ще е скучно… Сетих се, искам повече концерти на Теофилъс Лондон.

Какво и липсва според теб? Хубаво време напоследък и будни хора постоянно.

Къде най-често може да те срещнем? Memento на Витошка :) Колкото и да се лутам, накрая все съм там. Препоръчайте ми нещо ново, моля!

Как се информираш за събитията в София? Служебният ми имейл, Facebook и приятели.

Препоръчай ни нещо? Не обичам да препоръчвам. Страх ме е да не подведа някого. Готините места се правят от хората. Препоръчвам ви повече готини хора и шоколад.

Тази седмица/ този месец планираш да ….? Да порасна още малко, да чуя Ерика Баду, да пусна летящ фенер и да правя много сапунени балони.

София за теб е…? Гара. Ох, ама че тъпо. Не знам. Просто тук живея в момента.

П.П. Искахме да и препоръчаме нещо, различно от Memento, но и на нас там така да ни харесва…!