BACKGROUND

by apieceofme

photo(2)

 

Background е едно от новите места в града за мен, признавам. От тези, които по една или друга причина дори не съм чувала, а според приятели са на близо 10 години.

Хареса ми. Приятна атмосфера, хубави вина и страхотен домашен хляб с хайвер и маслинова паста за апетайзер. Пастата, която си поръчах след това, направо бледнееше :) Обслужването, очаквано, също беше много добро.

Имат не малка градина, която предполагам вече е отворена и предлага приятно бягство от шума на града. Иначе се слиза по едни стълбички и ако не знаете, че там има ресторант, може и да се върнете… Аз бях на крачка :)

Като цени спада по-скоро към категорията every-now-and-then (особено ако сте любители на вината), но пък според страничката им във фейсбук имат обедно меню, което звучи обещаващо.

Background се намира на бул. Витоша № 14.